Saturday 6 September 2014

Selulit dan Stretch Mark - Ayuh Atasi Dengan Serum Ajaib, L'arome Apple Stem Cell Slimming Serum

Tekan di kawasan badan yang berlemak, akan kelihatan seperti pecah-pecah.

Biasanya rekahan/ stretch mark dan selulit terdapat di payudara, perut, bawah lengan, punggung dan paha yang mempunyai lemak berlebihan.


Atasi Selulit dengan L'arome


Pada dasarnya selulit tidak mengganggu kesihatan, tapi stretch mark dan selulit ini akan mengganggu penampilan dan memberi kesan kepada keyakinan diri.

Stretch mark adalah regangan atau rekahan pada kulit luar atau lapisan epidermis yang berbentuk garisan memanjang dengan pola yang tidak teratur.

Rekahan/ Stretch Mark Kebanyakan pada Ibu-ibu Lepas bersalin
Selulit pula merupakan lemak berlebih yang membentuk jaringan parut. Selulit ini muncul ketika banyak lemak tertumpu dalam rongga-rongga kulit sehingga kulit seolah-olah seperti bergelombang


Kedua-dua masalah stretch mark dan selulit selalunya terjadi kepada ibu hamil, ahli bina badan, remaja yang mengalami baligh dan juga orang yang mengalami kenaikan berat badan (gemuk) sebahagian besar akan mangalami masalah ini. Lebih dari 70% ibu hamil pernah mengalaminya. Begitu juga dengan orang yang pernah gemuk tetapi sudah kurus, akan mengalami masalah ini di kawasan-kawasan badan yang pernah mengalami lemak berlebihan.


Dengan adanya Produk ajaib ini, kedua masalah selulit dan stretch mark dapat diatasi dalam erti kata lain selesai!

Serum ini dihasilkan melalui PhytoCellTec oleh Dr. Fred Zulli, saintis tersohor Barat menggunakan epal liar yang hanya terdapat di negara Switzerland sahaja. Beliau melihat ada keganjilan pada epal liar ini kerana meskipun terbiar dibawah pokok selepas luruh selama 3 bulan, buah ini tidak kecut dan rosak sepertimana buah-buah epal yang biasa kita makan.

Buahnya didapati masih segar kerana stem selnya yang unik dan dapat mengekalkan buah ini seperti keadaan asalnya walaupun lama terbiar. Epal ini dinamakan Uttwiler Spatlauber. Ia mempunyai banyak khasiat serta istimewa kerana berupaya kekal segar dalam 6-8 bulan walaupun tidak diletakkan dalam peti sejuk. Ia kaya dengan Phytonutrien, Protein dan mempunyai sel hidup yang lama.


Serum Langsing Sapuan ini
1 Botol RM150
2 Botol RM300
4 Botol RM350 (Harga istimewa)


Agent di perlukan!!!

L'AROME  Dapat Membakar Lemak Anda Dalam 24 Jam

CALL/ SMS / WHATSAPP 012-6532886 (Hidayah ) 
Wechat : hidyah
facebook : https://www.facebook.com/laromeperak
Blog : http://rampingkurus.blogspot.com/ 

No comments:

Post a Comment