Friday 28 November 2014

Testimoni Pengguna Clinicell Oral Skincare

Nurul Ain ( Model ) 24 tahun
Yakin dengan produk ini kerana Clinicell Oral Skincare di formulasikan oleh seorang Doktor iaitu Ketua Penyelidikan dan Pembangunan Clinicell Mejar (Dr) Nur Haliza Mohamad Najib Bersara MD (UKM). Produk ini juga menggunakan bahan - bahan yang diimport. Alhamdulillah setelah menggunakan produk ini selama 1 bulan, saya tidak lagi mengalami masalah kulit kering dan tidak bermaya.

Dato’ Hamdan 54 tahuSaya mengalami masalah sakit – sakit sendi dan juga rambut gugur akibat usia. Hanya 1 setengah bulan menggunakan produk ini, tidak ada lagi terasa sakit sendi dan rambut gugur semakin berkurangan. Harga produk ini juga amat berpatutan jika di bandingkan dengan poduk yang di import.

Hajjah Rozita 46 tahun
Kulit semakin halus dan badan terasa bertenaga. Yang paling ketara ialah kedutan dan garis – garis halus yang semakin berkurangan bukan hanya di wajah tetapi di seluruh badan. Sebagai seorang wanita, saya amat gembira dengan kesan produk ini. Terima kasih Clinicell.

Pn Marina 35 tahun
Bekerja sebagai seorang Arkitek, saya sering kali bertugas di luar pejabat dan sentiasa terdedah kepada sinaran UV. Ini menyebabkan kulit menjadi gelap kusam dan tidak bermaya. Clinicell Oral Skincare membantu saya untuk mendapatkan kulit yang lebih cerah dan bermaya.

Mona 26 tahun
Pernah mengalami kulit yang bermasalah seperti jerawat. Setelah menggunakan produk ini selama sebulan masalah jerawat saya telah pulih. Tona kulit lebih sekata dan lebih anjal. Saya akan terus menggunakan Clinicell Oral Skincare.

Erina Natasha 22 tahunRambut lebih sihat dan lebat. Saya sangat berpuas hati selepas menggunakan Clinicell Oral Skincare ini selama 15 hari. Cara penggunaan yang mudah dan rasa oren nya juga sedap, tidak terasa seperti ubat.

En Faizal 25 tahun
Sebagai seorang usahawan saya perlu sentiasa menjaga penampilan dan bertenaga untuk bekerja. Alhamdulillah Clinicell Oral Skincare membantu saya utk mendapatkan kulit yang sihat dan bertenaga sepanjang hari.

Zeila 26 tahunKulit lebih cerah dan sekata di seluruh badan oleh kerana pengambilan secara oral. Saya mempunyai alahan terhadap beberapa jenis ubat, jadi supplement Clinicell Oral Skincare ini adalah pilihan terbaik untuk saya kerana ianya adalah ekstrak dari sumber semulajadi.
Sumber Testimoni dari http://www.clinicell.com.my/

No comments:

Post a Comment