Sunday 29 March 2015

PHYTO NLC - ACTIVE NIGHT REPAIR


Phyto NLC - Active Night Repair merupakan produk pertama di Malaysia menggunakan teknologi Nanosturctured Lipid Carrier atau juga dikenali Nanoparticle Lipid Carrier (NLC). Teknologi NLC merupakan teknologi penyampaian bahan aktif termoden dan terkini yang menggunakan bahan lipid semulajadi berskala nano untuk menyampaikan bahan aktif yang dihasilkan melalui proses SFE 'super critical fluid extraction' dengan lebih kesan ke dalam lapisan sel-sel kulit.


Gabungan teknologi bio-aktif dan proses nanoparticle lipid carrier (NLC) sangat berkesan untuk meningkatkan kesihatan kulit, kadar elastisiti dan keremajaan kulit. Ia bertindak sangat berkesan waktu kita tidur lena untuk menjerap jauh ke dalam kulit dan seterusnya merangsangkan proses rejuvenasi, meningkatkan ketahanan dan memperbaiki tona warna kulit. Ia mampu mengekalkan kelembapan dan kecantikan tekstur kulit di siang hari serta mengawal hidrasi kulit ketika malam hari. Hasilnya anda akan dapati kulit lebih cerah, halus, anjal, tegang dan berseri. Pencerahan wajah yang selamat dan berkesan berasaskan bahan semulajadi dan tidak toksik menggunakan teknologi NLC.


Penghasilan dan penemuan Phyto NLC - Active Night Repair adalah hasil ketekunan dan kesungguhan kumpulan saintis SIRIM Berhad dengan penggunaan teknologi dan kepakaran terkini untuk menbangun dan menyelidiki produk yang hebat ini. Ia telah melalui satu siri kajian dan penyelidikan yang teliti serta lengkap menepati standard peraturan penyelidikan kosmeseutikal dunia.


Serum penjagaan kulit hebat betindak tanpa pengelupasan, keradangan serta mengekalkan kelembapan dan pencerahan kulit. Alamilah keajaiban ketika bangun diawal pagi dengan wajah lebih cerah berseri, gebu dengan Phyto NLC - Active Night Repair.




No comments:

Post a Comment